Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 20:21 - Един истински спомен
Автор: ladyfriend33 Категория: Тя и той   
Прочетен: 4927 Коментари: 8 Гласове:
5



Той влезе в стаята и затвори вратата. Очите му жадно ме гледаха и казваха „Искам те”. Приближаваше бавно към мен, докато ръцете  разкопчаваха ризата му. Имаше най-удивителното излъчване, което някога бях срещала. Очите му...тези очи не мога да ги забравя...леко присвити с издайническо остроумие заклещено в зениците. Беше повече от великолепен, беше всичко, за което някога съм мечтала... и беше с мен.   По-рано вечерта не се знаеше, къде щеше да се случи развръзката на тази уж, в началото, само авантюра и за двама ни. Беше петък вечер. - Ще ходим извън града?..каза той - Къде? – учудващо попитах аз и веднага си дадох сметка, че това ще бъде първата ни нощ заедно. - Един „мой” има да ми връща услуга и ще ни води някъде с приятелката си да празнуваме. Дааа...щяхме да празнуваме 8-ми март, макар че си беше 7-ми срещу 8-ми. Но това не ме интересуваше..нищо не ме интересуваше...само това че съм с него беше от значение. Дойде да ме вземе към 21 часа от вкъщи и се отправихме към уговореното място, където трябваше да ни чакат. Качихме се в колата и потеглихме. Седях в скута му през целия път. Прегръщах го и го галех. Нямаше по- щастлива жена от мен в този момент. А той беше на седмето небе. Знаех го. Пристигнахме в някакъв хотел и се настанихме. Уговорката беше за ресторанта след 30 минути. Качихме се в стаята да се поосвежим. Беше само мъничка стая, с голямо топло легло, където часове по-късно щях да спя в обятията му. Когато слязохме в ресторанта,  там се вихреше купон. Песни, танци и полузамъглени погледи на хора в алкохолен делириум. Всички се веселяха щуро и изглеждаха щастливи. Всички бяха щастливи. Аз бях щастлива. Часове по-късно, когато и нас ние пое радостната глъч и захвърлихме задръжките с щироко усмихнати лица, той  прошепна тихо на ухото ми.. - Щастлив съм само докато гледам гърба ти и галя косите ти... Никога няма да го забравя! И сега очите ми се пълнят със сълзи..той беше единствен по рода си...той беше всичко за мен!     Имаше ме. Беше красива нощ. Беше най-романтичната нощ в живота ми. Той беше мъжът. Той беше човекът с кого исках да прекарам остатъка от живота си.   Сега, след година и половина него вече го няма. Замина си. Сега, след година и половина вече не беше същото. Остана само болката от разбитото ми сърце. Остана само споменът, който се е загнездил дълбоко в душата ми за да ми напомня всеки един ден за един мъж...единствената истинска любов в живота ми. Понякога просто седя умислена и вглъбена в себе си... Само ако можех да върна времето назад и да изпитам отново от онова неописуемо усещане, което неволно ме кара да се усмихна през сълзи и да кажа на глас ... Аз бях истински щастлива!  


Тагове:   спомени,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - За това е най-добре подобни спомени ...
27.07.2009 20:52
За това е най-добре подобни спомени да се изолират, като един живот сам за себе си, една вечност - мигновение, която няма общо с годините, с всички други спомени. Така красивото си остава красиво, а от прочетеното разбирам, че е било много красиво.

Награда са на живота, не бива да носят разбито сърце. Разбира се, това го казва разума, ала емоцията си знае своето.
цитирай
2. ladyfriend33 - благодаря ти...
27.07.2009 21:14
благодаря ти...
цитирай
3. viki11 - Аз мисля, важното е, че ти се е слу...
28.07.2009 13:52
Аз мисля, важното е, че ти се е случило. Жалко, че не умеем да го задържим завинаги, но е възможно. Въпрос на отношение към случилото се.

Като го напишеш и споделиш изглежда по-живо, нали!

И аз имам такива спомени и не преставам да благодаря за това!
цитирай
4. ladyfriend33 - .....
28.07.2009 15:08
Благодарна съм, но все още ме боли...
цитирай
5. viki11 - Остави болката да я изживееш, да не я ...
29.07.2009 09:46
Остави болката да я изживееш, да не я затаяваш вътре в себе си.
Но не забравяй, че хубаво е да запазиш благодарността. Пък както дойде. Ако пък почувстваш, че не си благодарна...
Т.е. хубаво е, ако се научим да не бягаме в отхвърлянето, а да останем в примането на нещата, каквито са.
Животът пак ще е хубав. Въпреки че ... ти се е случило нещо хубаво и си е отишло.
цитирай
6. ladyfriend33 - да. . . така е, имаш право започвам ...
29.07.2009 10:54
да...така е, имаш право
започвам да мисля, че животът може да има и друго измерение, освен това в което съм сега...започвам да мисля, че има надежда да забравиш лошото, да съхраниш хубавото и да продължиш напред....да обичаш отново и да бъдеш обичан:)
цитирай
7. анонимен - ;]
23.02.2011 23:57
prosto ostanah bez dumi,tova beshe prosto,neshto unikalno naistina mnogo mi haresa :)
цитирай
8. ladyfriend33 - благодаря.. :о)
24.02.2011 10:59
благодаря.. :о)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladyfriend33
Категория: Лични дневници
Прочетен: 52188
Постинги: 28
Коментари: 50
Гласове: 208
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930